Love and other drugs. De ce se transforma femeile in scorpii?

In fostele mele relatii, niciodata nu mi-am inselat partenerul. Fiindca mesajul parintilor mei a fost clar. Iubeste pana la final. Daca va fi un final. Pentru ei nu a fost. Spre fericirea mea.

Nu ma laud cu multe lucruri in viata,dar cand iubesc, stiu sa iubesc. Sunt genul de persoana care ma dedic complet intr-o relatie. Till the fat lady sings. Ca americanii. Domnule, imi dau sufletul  pana la ultima strigare. Asa mi-a fost structurat caracterul. Din copilarie. Atat am vazut, atat am facut. Vorba romanului.

Problema mea acum stii care e? Nu mai cred doua iote. Si nu stiu cum se face, dar tind sa inclin eu in sinea mea, ca asa e si  in cazul celorlalte femei  de pe planeta.  Iubesti pana la moarte. Pana ai murit complet. Ai omorat naivitatea din tine. Si ai decis ca trebuie sa fii mai tare pentru ce urmeaza. Nu spun ca incetezi sa mai crezi in dragoste. Insa inveti sa o triezi. 

Din prea multe suferinte pana la urma intelegi ca nu e chiar bine sa lasi de la tine in permanenta. Cateodata trebuie sa mai si primesti. Si incepi sa te concentrezi pe asta.

Si uite asa, azi nu mai pot face compromisuri de dragul zilei de maine. Azi pot sa fiu la fel de sigura pe mine, traind singura,  asa cum am fost si ieri cand ma tinea de mana iubitul meu. Nu mai simt nici o teama pentru necunoscut. Mi-am dat seama ca nu am nevoie de un barbat langa mine pentru a trai. Pentru a ma bucura de viata.

Da, nu pot spune ca sunt  implinita complet. Imi doresc o relatie. Din pura curiozitate si dorinta de a cunoaste  alta persoana, fara un substrat. Fara o nevoie ascunsa. Cred ca adevarata implinire in viata vine  atunci cand ti-ai impartasit si ultima picatura din cel mai adanc secret. Atunci cand intalnesti persoana aceea  care nu se sperie de ce esti tu. Ci te accepta fiindca stie ca ai asemenea calitati incat defectele iti sunt eclipsate complet (apropo de eclipsa din seara aceasta). 🙂 Sper din suflet sa am finalul meu fericit. Insa pana atunci imi rezerv dreptul de a ma bucura de viata.

Tu cum te bucuri de viata ta? 

Si da, cred ca sunt o scorpie, fiindca nu mai tolerez  nesiguranta barbatilor si nici nehotararea lor. Nu raspund taios, insa nici nu dau sperante in vorbe ambigue. Societatea inca mai are tendinta de a eticheta  o femeie singura si sigura pe ea. In 2015! Sunt o idealista. Sper ca in 2020 sa nu mai scriu acelasi lucru!:) 🙂 🙂

Si sa vad mai multe femei implinite decat nefericite!

Leave a Reply

