Un ceai delicios, capsuni si o carte buna. Si putina ciocolata neagra :)

Cu acestea ma rasplatesc  dupa o perioada de intensa  pregatire pentru testul meu de la germana ce va avea loc maine.

Este un test ce marcheaza trecerea de la nivelul B1 la nivelul B2. Deja lucrurile incep sa se complice si necesita din ce in ce mai mare atentie si concentrare. Cu germana pentru mine mereu a fost o provocare,  insa in ultima luna  am simtit ca lucrurile avanseaza atat de rapid incat exista  sansa sa-mi scape de sub control. Imi tot exersez  gandirea pozitiva amintindu-mi ca este normal sa simt asa si ca in timp lucrurile se vor aseza.

Ca o confirmare la sentimentul meu interior ca exista cineva care se gandeste la mine mereu si vrea sa se asigure ca totul merge pe calea cea buna, am primit aceasta carte in dar.

Este o carte ce se afla in “armonie” si cu starea mea interioara de la acest inceput de an si care poate aduce completari esentiale si benefice fiecarei persoane ce vrea sa-si imbunatateasca atat relatiile cu cei din jur cat si imaginea proprie.

In perfecta armonie cu aceasta minunata carte este si ceaiul meu, pe care il recomand, de-asemenea. Este un amestec  de rooibos, ceai verde, mate, guarana, grepfruit si papadie (dandelion / pissenlit). Nu pot sa descriu in cuvinte mireasma delicioasa a acestui ceai. De fiecare data cand deschid cutia am senzatia ca ma aflu pe un camp de flori, undeva departe,  intr-o dupa-amiaza linistita de vara. Este un produs  Kusmi Tea, Paris. BB Detox. Nu stiu in ce magazin din Romania se poate gasi acest ceai insa pe internet se gaseaste aici :

http://www.lemanoir.ro/101/53/brand/kusmi-tea.aspx

Tu cu ce tip de ceai te rasfeti? 🙂

#bien-etre #harmony #healthyliving

2 thoughts on “Un ceai delicios, capsuni si o carte buna. Si putina ciocolata neagra :)

Leave a Reply

