Prima zi din restul vietii mele.

 

Stau pe fotoliu, langa fereastra,  si vorbesc cu prietena mea. O privesc  cat este de frumoasa si ce  energie emana.  Mi-am pregatit deja valizele si suntem la o discutie, inainte de plecare.

Nu stiu cand o sa ne mai vedem  dar stiu ca pentru ea totul este usor, nu are nevoie de nici o explicatie sau  garantie fiindca persoanele care tin la tine sincer, isi doresc ca tu sa fii fericit.

Dar mai sunt  si alte persoane care te cunosc dar nu au nici un interes ca tu sa-ti urmaresti visul. Acele persoane care vin sa-ti spuna  ce ar trebui tu sa faci sau sa fii ca sa te poti incadra in sistemele lor de perceptie. Sau ce cred ele ca n-ai facut tu pentru a-ti urmari visul.

Ce se intampla cu cineva care decide sa-si urmeze visul?

 Devine o persoana hotarata sa-si urmeze visul.

Si atunci apar persoanele acelea care sunt de fapt testele tale pentru a te face sa realizezi  cat de hotarat esti.  Asa apar pe langa tine fricile care iti soptesc:

 

Cum?  De ce?  Daca se intampla ceva?  Daca nu faci fata?  De ce fugi, de fapt?

Suna chiar a ideal visul tau, ceva mai palpabil nu ai?

 

Ce poti sa faci in situatia in care apar fricile?

Sa le privesti, sa le lasi sa se exprime, sa le accepti ca si perspective DAR sa ramai la viziunea ta si directia ta.

 

Orice se poate exprima, foarte bine ca se exprima, te invata cat de valoros este idealul tau si ce satisfactie iti va aduce. Te face sa constientizezi ca atunci cand apare  o frica … este doar o frica. Nimic mai mult.

 

In viata primeaza fericirea.

Tu ce iti doresti, de fapt?

 

Multe persoane se infraneaza din teama de judecata a oamenilor, dar asta numai fiindca se judeca pe ele insele intai, ca poate nu or sa ajunga acolo unde isi propun.  Refuza sa faca primul pas spre ceea ce-si doresc cu adevarat, punandu-si singure tot felul de piedici care sa le justifice de ce nu au facut ceea ce si-au dorit cel mai mult.

Sunt multe scuze care se folosesc pentru stagnare.

 

Nu am nicio posibilitate.

Nu stiu cum as putea face asta.

Da, dar eu am copii si familie, nu pot sa traiesc asa cum vreau … ar insemna ca nu sunt o persoana responsabila si nu am grija de copiii mei.

 

Adevarul este ca un copil chiar simte cand parintele lui este nefericit, frustrat, nervos, neimplinit  si de multe ori crede ca poate din vina lui este asa. Pur si simplu copiii tind sa preia vina pe care un parinte o simte atunci cand este blocat intr-un tipar.

Fara sa vrem noi ii invatam pe copii cum sa fie blocati in sentimente negative. 🙂

Nu ar fi mai bine sa ne privim in ochi copiii stiind ca am facut tot ce ne-a stat in putere sa fim fericiti fiindca atunci am sti ca este  exemplul  pe care am vrea sa-l urmeze in viata?

Cand vor creste, sa faca tot ce le sta lor in putere sa fie fericiti si sa aiba curajul sa-si urmeze propriul drum in viata, indiferent de piedici.

Nu asta ne dorim cu totii? Mai ales pentru copiii nostri?

 

 Cum altfel le putem da exemple daca noi nu facem tot ce ne sta in puteri sa ne traim viata in mod autentic, asa cum ne dicteaza cea mai adanca chemare a noastra?

Cea mai puternica unealta de transformare, evolutie si creativitate este visul.

 Indrazneste sa visezi!

Apoi vine disciplina si hotararea de a-l urma.

 

Nu conteaza  perioada de timp, important este sa faci zi de zi cate ceva, oricat de mic, care sa te duca mai aproape de idealul tau.

Lasa fricile pentru cei preocupati cu asta sau decide-te sa le arunci pe geam.  Este atat de simplu. 🙂

Doar daca te hotarasti sa o faci. Direct pe geam, sa mearga la plimbare ca sa ai si tu putina liniste si sa te bucuri mai mult de viata. Asa te poti concentra pe ceea ce iti doresti tu de fapt.

Si ce daca o sa gresesti in prima faza atunci cand te hotarasti sa-ti urmezi visul? Te uiti bine la greseala, intelegi ce s-a intamplat si apoi mergi mai departe, incercand din nou.

Experienta te invata cel mai mult cum sa eviti alte blocaje pe viitor.

 

Eu mi-am propus ca anul acesta sa invat sa cad cu gratie dupa o placa de surf, daca dupa snowboard nu mi-a reusit.

Sunt trei nunti la care trebuie sa ajung in diferite colturi ale lumii iar restul evenimentelor le las sa apara pe parcurs, sa ma surprinda.

 

Oamenii care te iubesc sau tin la tine sincer, isi doresc intotdeauna, fara exceptie, ca tu sa fii fericit.

Important este sa vrei tu sa fii fericit.

 

Leave a Reply

