O ultima privire.

 

Sta cerul in fata mea. Stelele sclipesc prin jurul meu, alunecand printre nori de praf argintiu. Zimah priveste inapoi spre mine cu imensele-i inele si rad gandindu-ma la aventura incheiata recent.  Totul se roteste usor, cu o muzicalitate fina si-un sentiment de pace.

Ma simt… iubita.

Versuri delicate se tes in inima mea si eu acum o simt plina. Plina cu dans si bucurie, colorata ca un curcubeu si calatorind prin universurile vaste.  Totul sta aici, aici sunt eu.  Aici ard si curg, ma sting si ma aprind, ma topesc si inghet, ma deschid si ma inchid, ma intunec si ma luminez  in fata infinitului care ma umple si totusi eu sunt in el. Trece prin mine si nu ramane caci eu cuprind totul dar insusi totul nu este nimic.

Aici este iubire. Neatinsa, unitara, nevazuta, simtita, nedivizata.

Este chiar inima mea. Si este totul atat de frumos!

In spatele meu stau grupuri, grupuri, printre care se afla si familia mea. Sunt toti la petrecere si le simt cu usurinta bucuria. Aici, palatul se imparte in trei parti si noi suntem pe terasa. In partea dreapta sunt piscinele cu apa de smarald iar in stanga mea sunt labirinturile. Port o rochie lunga, culoarea lui Marte si parul mi-este impletit, alunecand peste umarul meu drept si atarnand usor pe jos.  Privesc in departari…o sa-mi fie dor.

Liu tocmai mi-a adus o cupa. O ridic usor spre buze  si sorb din ea…si vad cum totul se intuneca treptat.

2 thoughts on “O ultima privire.

Leave a Reply

