Timpul si energia mi le daruiesc mie.

 

“Si de ce ar trebui sa-ti platesc eu tie 500$ pe un articol cand tu traiesti in Romania si aici se incaseaza 10$?  

Pentru ca este timpul meu investit in documentatie si redactare si asta este pretul pe care eu il cer pentru acel articol.

Si de ce ar trebui sa-ti dau tie banii astia cand pot sa iau unul cu 10$?

Este alegerea ta sa iti folosesti banii cum vrei. Asta este pretul perceput de mine si nu se negociaza. “

 

 

Am plecat de la masa zambind insa in sinea mea eram furioasa ca sunt sute de tineri care scriu zeci de articole pe saptamana, doua articole pe zi fiind deja prea mult pentru un om care are pretentia la viata nu doar la o slujba, pe un pret de nimic iar agentiile media le distribuie pe sute de euro in afara.

Si ce sa faci cand nu ai alta sansa? Cand esti chemat la interviuri de pe-o zi pe alta si tu investesti banii cu greu castigati in drumuri ca poate prinzi un post mai bun si in sfarsit o sa ai si tu un salariu decent. Cand ti-ai tocit coatele pe bancile facultatii si la machiaj inainte de proba video se vorbeste de ultimul telefon fara fir primit cadou de la x ca acum lucrezi  la tv, post castigat prin concurs, dupa ce-ai trimis o “inregistrare” cu tine.

Dupa care alte probe, materiale peste materiale pentru evaluare si folosite ca promovare gratuita. Eh asa nu mai merge.

Nu suntem toti niste robotei care merg cu ochii inchisi spre a genera venituri altora.

Daca vreodata o sa mor de foame, o s-o fac zambind fiindca oricum mancarea asta ma imbatraneste prematur. 🙂

Mai bine stau cu zambetul pe buze decat cu un gust amar ca nu mi-e apreciat timpul.

Sunt multe lucruri pe care inca le mai am de invatat, tocmai asta ma motiveaza.

Si pana la urma cine stabileste ce se aplica pe o piata? Eu n-am participat la nici o dezbatere sau supunere la vot pentru asta.

Eu decid ce este bine pentru mine, este o lume larga in care imi pot desfasura activitatea in special cu persoanele care merg pe aceeasi idee de win-win.

Chiar in acest moment se construiesc noi baze de date pentru freelanceri, lumea este in schimbare deja…e timpul ca individualitatea sa iasa in fata.

Si eu am destula rabdare si tocmai am castigat si timp. 

 

 

Departe, in lumina soarelui, sunt lucrurile care ma inspira.

S-ar putea sa nu ajung la ele,

dar pot sa privesc in sus si sa le vad frumusetea.

Sa cred in ele si sa-ncerc

Sa urmez calea pe care mi-o arata.

Louisa May Alcott.

Leave a Reply

