Fiecare zi ca o noua provocare.

 

 

De vreo luna de zile trec prin diverse stari emotionale pe care nu le-am mai simtit anterior. Pur si simplu am fluctuatii emotionale puternice astfel  incat intr-un minut rad cu gura pana la urechi si in urmatorul minut ma intristez puternic. In aceasta perioada m-am cam izolat, ocupandu-mi timpul cu lucruri simple facute in solitudine.

M-am hotarat sa accept toate starile pe care le simt si sa-mi dau voie sa le traiesc complet, sa simt fiecare stare pana la esenta, sa nu incerc sa o blochez sau sa o reprim, prefancandu-ma ca “sunt bine”.

In esenta, nu am patit nimic, doar ca m-am trezit intr-o dimineata intr-un carusel emotional si mi-am zis simplu:

N-am mai experimentat asa ceva, hai sa vedem ce se intampla si cat tine.

Imi doresc in aceasta viata sa fiu un om autentic, sa incerc pe cat posibil sa reflect in exterior cum sunt eu in interior. Asa ca m-am decis sa fac exact acest lucru. In acelasi timp am inteles ca este foarte important sa si spui ce te deranjeaza decat sa pastrezi acel ceva  intr-un colt in interiorul tau caci altfel acea emotie neexperimata te va macina incet.

Paralel as vrea sa fac si cateva schimbari pozitive in viata mea, incercand pe cat posibil sa fac alegeri alimentare care imi sustin sanatatea fizica.

Asadar m-am hotarat sa renunt complet la produsele care contin zahar. Nu mai folosesc acest produs separat de foarte multi ani dar dulciuri care contin zahar am mai consumat.

Este o provocare foarte mare pentru mine sa evit produsele de genul  acesta dar am de gand sa o fac, chiar renuntand complet la ele.

Ma gandesc ce efect nociv are asupra pielii iar daca as avea copii in mod sigur nu le-as servi eu acest produs.

In anii trecuti, pana in toamna 2014 cand am plecat din Bucuresti, obisnuiam sa-mi prepar tot felul de produse raw vegan, printre care si prajiturele cu blat de nuca, migdale si curmale si crema de avocado, pudra de roscove, miere, unt de cacao si de cocos. Erau un inlocuitor perfect  fiindca aportul de energie imi oferea resurse pentru intreaga zi.

Nu mai bucataresc la fel de des, fiind singura nu mai sunt la fel de motivata, insa stiu ca exista destule variante mai sanatoase pentru a putea inlocui complet zaharul.

As vrea sa vad exact care sunt beneficiile atunci cand renunti  complet la zahar si daca provoaca si alte urmari. Tocmai de aceea m-am hotarat sa scriu despre provocarea mea de a renunta complet si in timp o sa postez si ce rezultate sau consecinte observ.

Voi mai consumati produse care contin zahar sau ati renuntat si voi?

Daca ati renuntat, ce schimbari ati remarcat in organism?

3 thoughts on “Fiecare zi ca o noua provocare.

  1. Acum lasand gluma la o parte, cred ca e o idee foarte buna, pentru ca zaharul este forte nociv pentru organism. Probabil cea mai simpla solutie ar fi sa te limitezi doar la “zaharul natural” din fructe.

    Like

Leave a Reply

