Suflet – rani emotionale si blocaje energetice.

 

Anul trecut a fost pentru mine un an de tranzitie. A fost anul in care am inceput sa fac pasi pentru a reveni la natura mea, acea natura pe care o aveam atunci cand eram copil si pe care cu timpul am ascuns-o sub straturile educatiei si prejudecatilor din societate.

Anul acesta  continui cu inlaturarea prejudecatilor, cu vindecarea emotiilor ascunse in inima de-a lungul timpului, cu descoperirea propriei mele personalitati, paralel alegand sa experimentez situatii pe care nu le-am mai trait, fara frica.

De-a lungul procesului meu de vindecare am constatat multe lucruri de care nu auzisem pana in momentul in care m-am hotarat sa-mi investesc timpul in informarea despre cum as putea ajunge la propria mea esenta, la cine sunt eu si adevarata mea personalitate. Cum sa-mi descopar atat totalitatea calitatilor cat si a defectelor si sa le accept, creand echilibru.

Sunt o fire extrem de curioasa si deschisa spre noi teorii, ipoteze si idei. Imi place sa ascult lucruri noi si sa imi trag eu propriile concluzii in baza a ceea ce am experimentat de-a lungul vietii si a tuturor informatiilor pe care le-am stocat.

Asta m-a ajutat mult pe calea mea spre propria descoperire si in acelasi timp mi-a produs si socuri destul de mari, desi sunt foarte receptiva la informatii noi.

Cea mai mare realizarea a mea a fost momentul constientizarii Sufletului din interiorul meu. Intotdeauna am avut un spirit de observatie acut si am simtit ca sunt mai mult decat corp insa atunci cand in plan concret se aduce aceasta intelegere, este alta poveste. Pur si simplu ti se clarifica multe.

Intelegi insa aceasta intelegere este intrinseca, nu se poate extrage in termeni obiectivi.

Fiecare dintre noi vine pe aceasta planeta de mai multe ori, in mai multe vieti, ca si suflet, pentru a experimenta diverse scenarii de viata.

Este foarte posibil sa fi ales experienta impreuna cu un grup de suflete iar rolurile sa se schimbe periodic in grup.

De aceea cine acum iti este mama sau tata, pe viitor iti poate fi copil, nepot sau in trecut ti-a fost sora sau frate, poate chiar calau daca ne gandim ce sangeros este trecutul in intreaga lume.

Daca ar fi sa fac lista cu cine a fost ce in viata mea, exista persoane pe care le-as bate mar, de cateva ori. Dar totul este un décor pentru a putea intelege atat  drama umana, destinul, suferinta  cat si bucuria plenara, iubirea, recunostinta ca traiesti si multumirea ca respiri.

Suntem suflete intrupate pe planeta Terra, frati si surori, suntem lumini si iubire, asa cum ne-a facut Dumnezeu.

Fiecare suflet este complet, total, perfect echilibrat insa in plan material ne manifestam ca si individualitati feminine- masculine. Rolul nostru este de a echilibra energiile manifestate in planul material.

Sufletul nostru este o entitate extrem de puternica, astfel incat in jurul corpului nostru se degaja un camp energetic.

In acest camp se stocheaza experientele noastre si impactul lor asupra organismului, asupra psihicului, a proceselor cognitive si implicit asupra sanatatii intregului organism.

Cand un suflet vine in aceasta viata cu o mostenire dureroasa, incarcata sau sangeroasa din celelalte vieti, in jurul sau va avea nevoie de cat mai multa energie pentru ca organismul sau  sa-si poata mentine o stare de functionare.

Exista persoane care au nevoie de mai multe vieti pentru a inlatura greseli comise intr-una din ele. In apropierea unei astfel de persoane te simti sleit de puteri, iritat, te deranjeaza pur si simplu fara sa-ti poti explica de ce anume.

Acel bagaj emotional pe care fiecare dintre noi este necesar sa-l constientizeze prin consiliere la psiholog, prin introspectie si cautare a adevaratei esente, este poarta  spre evolutie, caci scopul nostru este sa-l vindecam, incheiand ciclul suferintelor si creand o viata echilibrata, deschisa spre sanatate, astfel asigurandu-ne ca nu il mai putem  transmite intr-o alta viata.

De asemenea, ranile emotionale se pot transmite si copilului, emotiile mamei se transmit fatului din primele clipe ale vietii. Comportamentul nostru, ca mame, ii influenteaza dezvoltarea si sanatatea.  Eu momentan sunt o mama ce influenteaza o pisica, anii trecuti am influentat trei. 🙂

Sunt multe cazuri in care ne purtam neglijent cu propria persoana, fara sa ne dam seama, cu atat mai mult nu constientizam cum ne purtam cu ceilalti, in special cand un copil este mai mic tindem sa credem ca “nu intelege nimic deocamdata, are doar un an”.

Din contra, este perioada in care isi creeaza o harta mentala despre lume. In plus, memoria Sufletului nu are absolut nici o legatura cu formarea creierului unui copil.

Blocajele energetice sunt acumulari de energie negativa- emotii nevindecate din trecut, evenimente traumatice, certuri, nemultumiri, abuzuri, nedreptati.

Aceste evenimente nevindecate vor genera probleme in organism, boli si dezechilibre si se vor repeta in vietile noastre pana avem curajul sa le privim, sa le intelegem lectiile si sa le iertam. Sunt si blocajele care genereaza temeri, frici, neincredere in propria persoana, au rolul de a ne sabota evolutia Mare atentie!

Dramele din vietile noastre au rolul de a ne face sa discernem adevarata bucurie si iubire in viata,  sa ne gasim puterea interioara de a ne ridica din necazuri si a iesi triumfatori din provocarile vietii. Sa intelegem ca avem libertatea de a fi din bunatate, resurse si talentele noastre cea mai complexa varianta a noastra manifestata in viata. Sa devenim completi, degajand iubire si intelegere.

Avem scopul de a intelege ca nu exista nimic de care sa ne temem, cu adevarat, si telul nostru este de a fi in acord cu Dumnezeu.

Singura relatie permanenta este cea pe care o avem cu Tatal Nostru.

El nu ne paraseste niciodata, noi alegem sa nu-L mai primim in vietile noastre atunci cand ne pierdem in concretul material al vietii si uitam ca suntem Suflete.

Rolul unui Suflet  este de a se vindeca de trecut, a trai in prezent fara frica, a crea din capacitatea nelimitata, prin talentele manifestate in lumea materiala si a gasi calea spre Dumnezeu, inapoi – Acasa.  

Este foarte usor sa-L gasim pe Dumnezeu in fiecare dintre noi – atunci cand dam voie blandetii si bunatatii din fiecare sa iasa la suprafata. Cand ne manifestam adevarurile interioare cu scopul crearii de situatii benefice tuturor din jurul nostru, cand suntem generosi, iertatori, intelegatori.

Pentru mine, o mai mare implinire nu exista. Bucuria din ochii oamenilor atunci cand sunt autentici nu are egal, iubirea nemarginita pe care Dumnezeu a avut-o cand ne-a creat ma copleseste de multumire efectiv si ma face sa-mi deschid inima fara bariere catre toti cei care il primesc in vietile lor.

In aceasta viata, Tatal Meu s-a asigurat ca imi va fi bine si fiind femeie, mi-a dat sansa sa evaluez cine imi vrea binele sau nu, evitand posibilitatea unei crucificari, asemeni lui Isus – Cel care a trait fara de pacat, in Iubire si a fost crucificat.

 

“Sa iubesti pe Domnul Dumnezeul tau din toata inima ta, cu tot sufletul  tau si cu tot cugetul tau si din toata puterea ta.”  

 

 

Ca suflete, copii ai lui Dumnezeu, avem o viata fericita inainte, in care sa cream alaturi de fratii si surorile noastre  – Iubire pe acest pamant, sa incercam sa ne vindecam de trecut si odata cu noi sa vindecam si planeta care a suferit de-a lungul timpului.

 

Inca ceva foarte important.

 

Ieri dimineata s-a inceput un nou ciclu al vietii pe Terra. De aceasta data sub semnul regenerarii, al evolutiei, al incadrarii divinului in fiecare dintre noi, sub indemnul Sperantei.

Faceti-va planuri marete pentru viitor, visurile acelea nebune si indraznete au cele mai mari sanse de reusita. 

In acord cu Sufletul si Dumnezeul nostru interior, orice este posibil.

 

Sa fie Viata si Iubire!

2 thoughts on “Suflet – rani emotionale si blocaje energetice.

Leave a Reply

