Cum imi asigur un somn linistit.

 

 

Ritualul meu de seara include aerisirea camerei plus adaugarea in difuzorul de arome a esentei de liliac mov si eucalipt pe care le las cam doua ore inainte de a merge la culcare.

Eucaliptul ma ajuta sa respir mai bine, iar aroma liliacului este relaxanta.

Inca nu dorm cu usa spre terasa deschisa, probabil in curand o voi lasa. Luna ma urmeaza cuminte atunci cand o chem sa mergem la culcare dar, imediat ce ajunge in pat, incepe sa topaie peste tot, asteptand momentul potrivit sa ma poata ataca.

Dar eu am invatat cum s-o potolesc. 🙂 Am vazut ca daca ma dau cu ulei inainte de a ma aseza in pat, nu ma mai ataca. Asa am si pielea hidratata pe timpul noptii si am scapat si de zgarieturi. Imi prind parul si o las sa se joace cu coada mea pana adoarme langa perna, intinsa de-a lungul spatarului.

Ma bag in pat si sting lumina, las draperiile trase caci imi place sa privesc cerul, si inainte sa adorm, si cand ma trezesc.

Imi place sa vorbesc cu Dumnezeu inainte de culcare. Ii multumesc pentru tot, chiar si atunci cand sunt suparata ii marturisesc tot si uneori ma mai cert putin cu El … stiu ca este normal sa fiu asa fiindca asa este viata si nu pot fi chiar mereu fericita.

Am observat insa ca de multe ori cand Ii spun supararile si El ma asculta, realizez ca sunt chiar niste fleacuri si nu merita atentia mea caci totul este trecator si mai bine ma concentrez pe lucruri frumoase.

Asa ca la final rad de mine, ce capcana imi intind singura si ma pastrez bosumflata cand totul este chiar in regula.

Respir de cateva ori profund si verbalizez multumirile.

 

Cuvintele Te iubesc si Multumesc le folosesc cat mai des.

Ti se intampla sa trimiti ganduri de iubire persoanelor dragi sufletului inainte de culcare?

 

Imi place sa-mi imaginez cum o sa fiu peste cativa ani, ce o sa fac, cu cine o sa fiu, pe unde o sa merg. Oamenii pe care as vrea sa-i intalnesc, oameni care ma inspira si cu care as vrea sa am ocazia sa vorbesc in aceasta viata. Zambesc fiindca am incredere ca o sa am ocazia sa conversez cu fiecare dintre ei, mi-am dat seama ca Dumnezeu imi ofera mereu ocazii inedite si peste puterile mele de intelegere, trebuie doar sa am incredere.

Am sa va spun un secret. Fiecare om are puterea de a se vizualiza pe viitor, exact intr-o situatie in care va ajunge, daca isi da voie sa lase mintea libera si nu incearca sa “traduca”  imaginile care ii apar pe ecranul mintii. Uneori ne speriem si nu stim ce sa credem dar eu am vazut chiar persoane sceptice si rationale care pot face acest lucru fara cea mai mica piedica, chiar pentru prima oara.

Uneori chiar prin desen, scris, poti anticipa evenimente viitoare. Mi se pare magic cum oamenii au puterea sa-si vada toate momentele frumoase ale vietii atunci cand nu se lasa prinsi in limitarile mintii si nu insista sa le explice.

Imi mai place sa ma gandesc in special la ce o sa las eu in urma mea?

Cum imi aduc eu contributia in aceasta lume, cum as vrea sa-si aminteasca copiii mei de mine?  Sau  oamenii pe care i-am intalnit?

As vrea sa stiu ca macar o persoana si-a imbunatatit viata fiindca m-a cunoscut, macar am facut pe cineva sa rada intr-un moment de cumpana sau prin propria prezenta i-am adus speranta.

Nu pot fi in cea mai buna forma zilnic, am si momente proaste dar pana la urma sunt om si abia mi-am descoperit drumul meu in aceasta viata, imi aloc timp sa fac pasi marunti … dar siguri.

Cred ca este foarte important sa adormi seara impacat cu sufletul tau, pe cat posibil sa iti vorbesti daca nu vorbesti cu altcineva. Sa incerci sa te linistesti atunci cand viata iti aduce in prim plan o situatie dificila.

Ce am observat eu de-a lungul anilor a fost ca mereu cand am avut o provocare si s-a intamplat sa gresesc intr-un fel, Dumnezeu m-a rasplatit cu o lectie deosebit de valoroasa. Intotdeauna o neplacere vine insotita de o bucurie. Iar la final, daca ne gasim puterea sa ne linistim, ne trezim mult mai lucizi si capabili de a gestiona orice situatie.

Adorm apoi, de regula in timp ce visez la lucrurile care ma inspira…

 

Dimineata ma trezeste Luna cu topaiturile ei. 🙂

Care este ritualul vostru de seara?

3 thoughts on “Cum imi asigur un somn linistit.

  1. Avem un balsam in frigider pe care l am redescoperit de curand. Contine ulei de cocos, de migdale, extract de rozmarin, lavanda , portocala, lamaie si musetel. Liviu mi-a garantat ca de fiecare data cand isi aplica balsamul pe tample inainte de culcare doarme super profund. Nu stiu daca e puterea sugestiei, dar in seara asta incerc si eu. Revin cu review:)

    Like

Leave a Reply

