Un strop de ploaie in zbor spre cer.

 

 

 

Cateodata stau pe canapea, cu usa deschisa la terasa, si privesc spre cer. Din zona din care stau eu se vede perfect apusul.  M-am obisnuit sa privesc si avionele care ajung la Otopeni, se vad si ele seara luminand in departari.

Astazi m-am bucurat de spectacolul ceresc, vazand cum niste nori imensi apar peste Bucuresti, din directia aeroportului. Pasind pe terasa am putut vedea cateva baloane, cred, in departari ce stateau suspendate in aer, contrastand cu norii imensi. Uneori, din directia parcului apar lampioane intr-un spectacol divin. M-am bucurat si mai tare cand am vazut ca traficul a fost oarecum deviat, trecand un avion chiar aproape de zona in care eu locuiesc.

In scurt timp ploaia m-a relaxat complet si am putut sa meditez pe o perna, lejer, la un ceas de apus. M-am concentrat putin mai tare caci peste sunetul ploii si peste patura de nori s-a auzit un zgomot puternic.

M-am gandit imediat ca este in regula ca sunt singura si ma pot concentra pe meditatie, daca era cineva in vizita, la mine in Bucuresti, sigur zgomotul nu ar fi trecut neobservat.

Cand am revenit din meditatie, deja soarele isi revarsa bland lumina peste mine.

Ce dragut ca a plouat asa, lejer, in aceasta seara.

M-am linistit si acum pot sa vad din nou zborul luminilor la Otopeni.

Leave a Reply

