To meet the sky – mi-am deschis bratele.

 

Mi-am facut un obicei din a-mi inchide telefonul si a ma detasa de tot, traind eu cu mine, contempland orizontul larg. Nu-ti mai trebuie nimic cand in fata ta sta cerul liber. Devii una cu el. Mama nu reuseste sa retina acest lucru (amestecand vinul cu pastile) si ma cearta mereu ca nu raspund si “uit” de ei.

Cum poti uita vreodata sufletele din jurul tau? Chiar de trec ani, se schimba decoruri, roluri, vieti, pastrezi amprenta sufletului ca parte din tine, in inima ta… Am invatat ca nu poti explica unui om ceea  ce el nu poate intelege la nivelul la care este in acel moment asa ca rad sau ii raspund ca este dreptul meu sa fac ce vreau. Dar razand, in sufletul meu simt o mahnire caci este trist sa nu te poti intelege cu cei de langa tine. Sa poti accepta ca oamenii sunt diferiti, inclusiv tu. Astfel urmandu-ti propria cale.  Am mers pe drumul multora… pana anul acesta in care m-am trezit, vrand propria mea cale. Nu ma puteam accepta pe mine insami, in mod cert nu-i puteam accepta nici pe ceilalti.

Nu “vedeam” ce tip de comportament au si cum singuri isi cauzeaza neplaceri  fiindca nu puteam observa propriul meu comportament. Introspectia este o necesitate pentru a afla cine esti, ce esti.

Cand tot ce iti doresti mai mult pe aceasta lume este sa vezi ochii oamenilor exprimand bucuria sufletului  si observi ca acest lucru devine din ce in ce mai rar, simti nevoia sa te retragi si sa petreci mai mult timp cautand raspunsuri, in tine, intre pagini, prin diverse carti scrise de oameni care au lasat mostenire cunoasterea. Apoi, te asezi pe locul tau si lasi ideile sa zboare liber, contempland maretia lor. Sperand ca o sa vina ziua in care aceasta dorinta a ta va fi un fapt implinit, trait.

Tot ce tu creezi in aceasta viata va fi de folos generatiilor viitoare insa in primul rand iti va folosi tie. Este menirea sufletului tau, sa lasi amprenta propriei vieti in acel loc in care te-ai nascut. Prin unicitatea ta. Cum ajungi la unicitatea ta?  Exista o singura cale… un singur Adevar, revelat de Dumnezeu.

Exista oameni care nu inteleg ca varsta maturitatii organismului se atinge cu 30 de ani, si se agita sa ajunga ceea ce nu sunt pregatiti a fi. Sunt multe lucruri necomunicate in societate, cu atat mai mult este nevoie a fi cautate. Este foarte important ce carti citesti, cu cine te intalnesti, ce iti propui sa faci tu pentru tine – pentru a evolua, astfel contribuind in lume, prin prezenta ta.

Cunoasterea – se cauta, se cerceteaza, in liniste, putand sa-ti tragi propriile concluzii, cu Dumnezeu.  Compasiunea incepe a fi cunoscuta intai fata de propria persoana, acceptand lucrurile pe care tu le-ai facut impotriva ta. Faptele tale iti arata ce ai de dus, ce ai facut, cu ce bagaj vii din alta experienta si ce ai de rezolvat. Cu rabdare, notand totul, poti observa  obiectiv ce anume faci.

Este foarte usor a interpreta o situatie buna/rea  dintr-un punct de vedere limitat. O viziune de ansamblu se obtine in timp, prin exercitiu. Nu exista o limita a timpului. A cataloga o actiune steril limiteaza intelesul ei profund.

Am scris de atatea ori lucruri esentiale pentru o femeie si  observ in cazuri apropiate  ca sunt doar repetate papagaliceste. Uneori spuse cu importanta de sine, din partea unei poze. O maimuta poate invata sa scrie, sa tasteze, sa zambeasca fara a fi constienta de ce face.  Este doar o iluzie a controlului, a copierii. O culturalizare a sufletului prin prisma societatii.

Notarea faptelor este foarte importanta.  In timp, putem sa ne construim, sa facem mai bine decat am facut in trecut, daca avem curajul a ne accepta complet. Sunt atatea lucruri pe care eu le-am facut, dragii mei cititori, dar acest eu avea nevoie de ele pentru a vedea cine sunt si cum s-a ajuns a fi sculptata aceasta lume in care ne complacem intr-o lipsa de valori.

Simt o nostalgie, o parte din mine este trista fiindca sunt persoane la care tin foarte mult, chiar daca au gresit fata de mine – in primul rand si-au gresit lor,  si care au nevoie de timp pentru a-si curata sufletul. Persoane care pe parcursul unui intreg an au preluat din energia multor altora astfel incat au nevoie de mult mai mult decat isi inchipuie pentru a ajunge  la … acolo unde isi doresc cel mai mult. A vrea sa te intalnesti cu cineva, cineva real si nu un mix de relatii pasagere amestecate intr-o persoana, necesita timp si maturitate.

Libertatea de alegere este un drept fundamental. La fel si cel de expresie. Al tuturor. Atunci cand  stim cine suntem intelegem constient aceste lucruri.

 

Exista o singura cale pentru a ajunge la Dumnezeu.

Imi doresc din suflet sa vad bucuria in ochii oamenilor din jurul meu.

Numele meu este #AndreeaJaninaJalia.

 

Leave a Reply

