Marele An – The grand finale.

 

Mi-am ales deja rochia de seara, dupa cateva probe, si, la final de an, obisnuiesc sa trec in revista reusitele ce m-au incantat pe parcurs, bifand obiectivele notate in agenda, facandu-mi astfel mici planuri pentru anul urmator. Imi face mare placere sa observ cum se construieste un obiectiv si cum isi solidifica structura, in timp.

Imi da incredere acest lucru atunci cand resursele mele sunt aproape epuizate, se intampla sa ma simt sleita de puteri dupa o perioada intensa, dar privind in urma imi readuc aminte cat de departe am ajuns. Sunt fericita in special fiindca desi imi propusesem sa public doua carti in acest an am ajuns la patru, disponibile toate pe amazon, si imi pare un start foarte bun, peste asteptarile mele. Desi toate sunt scrise in limba engleza, lucrez la o a cincea in limba romana. Imi da speranta ceea  ce fac, ma face sa visez. Este gratis sa visezi, in aceasta lume in care totul se plateste si totul are un pret. Cineva imi spusese in 2015 sa ma pregatesc  sufleteste fiindca 2016 va fi provocator, dar, cu incredere in Dumnezeu, voi reusi sa fac mult mai multe decat imi propun. Imi spusese si sa nu fiu trista fiindca avansand la etajul al 9-lea, prietenii mei situati la etajul 2 se vor schimba cu altii intalniti la acelasi etaj cu mine. N-am inteles ce-a vrut sa spuna la acel moment?! 🙂

Ce am inteles eu pe parcursul Marelui An 2016?

In primul rand, pentru a incepe ceva nou este nevoie a face curatenie in trecut. Mi-am schimbat complet stilul de viata. Relatiile mele s-au schimbat, acum vad clar ce era fals, sau mai exact cine. Dintre toate lucrurile pe care le detineam am folosit doar 20%. 80% din tot ce aveam fie am daruit, am donat, am vandut, inca mai am lucruri pe care vreau sa le dau fiindca nu am ce face cu ele. (Daca aveti cunostinte tinere care au nevoie de haine va rog sa-mi spuneti.)

Timpul este un concept abstract. Nu mai port ceas si acest lucru imi prieste de minune fiindca reusesc a ajunge mereu la timp.

Alimentatia mea s-a schimbat, la fel si corpul meu. Fara sa ma agit am aceeasi forma ca acum doi ani. Linistea a curatat surplusul toxic provenit prin stres emotional. Ma simt norocoasa fiindca stiu multe femei  care sunt nevoite a fi “la dieta” si a face sport continuu pentru a se mentine in forma. Mie, anul acesta, contrar prejudecatii conform careia dupa 30 de ani metabolismul incetineste si femeile se ingrasa usor, mi s-a intamplat invers. Am devenit o femeie cu o statura normala, o greutate normala, dezechilibrele anterioare s-au echilibrat, corpul mi s-a detoxifiat profund. Pe viitor o sa impartasesc ce anume am facut, intr-o carte speciala. 🙂

Cea mai mare realizare a mea personala, in acest minunat an, a fost vindecarea traumelor emotionale atat mostenite cat si deprinse in timp. Pot spune ca am consumat 7 vieti pentru acest lucru, trecand cu intensitate prin fiecare. A putea observa tiparele de atractie, prejudecatile, convingerile si  tot ceea  ce se mosteneste la nivel inconstient, a aduce lumina in intuneric, a-ti vindeca sufletul, reprezinta o calatorie intr-un labirint in care exista sansa ca la final sa gasesti  iesirea blocata de un monstru. Analogie cu vipera ce sta la baza copacului Yggdrasil, luptandu-se cu vulturul, sau cu sarpele ce o tenteaza pe  Eva sa ia un fruct din pomul interzis.  Am reusit a nu cadea in plasa iar sarpele a fost  identificat. Unii il pot numi empiric  ego – acea dorinta individualista de a obtine cu orice pret ceva, strict, chiar cu pretul tradarii (propriului Sine – O lectie valoroasa despre cum iti propui sa traiesti.) Lumea instinctuala, animalica, ce vrea a ajunge la nemurire fara a sti calea.

Dar orice “rol” jucat de cineva se poate adapta si recrea … daca invata cum. Sarpele se poate transforma intr-o fata foarte draguta si buna, blanda, deschizandu-si inima catre lumina, cu smerenie. In gradina Edenului, orice este posibil iar Dumnezeu iarta, doar este iubire. 🙂 Toate la timpul lor.

Flexibilitatea si acceptarea vietii  asa cum este devine conditia naturala a fiintei  atunci cand ajunge a face ceea  ce  a fost menita  a face pe acest pamant, in aceasta viata. Din cei peste 7.400.000.000 locuitori ai planetei noastre la momentul curent, stiti ce procent ajunge a face ceea  ce a fost  menit a face in viata? Cati oameni isi traiesc autentic scopul  vietii, acea “vocatie” mult cautata si dorita? Cati au sansa de a-si alege propriul program, orar de lucru, sau a trai fara “a munci” fiindca ceea  ce fac acesti oameni este pura pasiune?  🙂  Va invit sa cautati singuri raspunsul.

O mica pilda am sa scriu, la final notand cateva lectii de viata importante invatate in 2016.

 

      “Erau doua prietene foarte bune, una bogata si una saraca. Cea bogata, vrand s-o ajute pe cea saraca sa avanseze si sa cunoasca lumea, o invita intr-un loc de munca in care sa invete cele necesare vietii. In timp, cea saraca munceste si invata cele necesare, totodata crescandu-si trufia, importanta de sine si mandria, vazand cat de mult o apreciaza cea bogata. Isi pune in plan sa invete tot ce face prietena sa, ca intr-o zi sa ajunga la fel ca ea, luandu-i locul. Ii imbraca hainele, copiaza gesturile, cuvintele, aratand in ochii tuturor ca si ea stie sa faca aceleasi lucruri. Prietena bogata se intristeaza si hotaraste sa se retraga, dorind sa petreaca timp sa analizeze  ceea ce s-a intamplat si cum s-a ajuns la asemenea situatie, vazand schimbarea in comportamentul celei pe care isi dorea sa o ajute.

Pozitia ocupata de prietena bogata devine acum pozitia celei sarace, promovata. Timpul trece, lucrurile nu avanseaza conform asteptarilor si astfel, peste cativa ani, prietena saraca este si ea inlocuita de altcineva, purtand numele prietenei bogate.”

 

Morala:

  1. Nu-i da saracului (evident – cu duhul) ceea ce nu este pregatit sa inteleaga.
  2. Exista oameni care nu pretuiesc prietenia si nici sinceritatea.
  3. Viata are cursul ei, ceea ce trebuie sa se intample se va intampla.
  4. Nimic din ce nu este al tau nu va sta cu tine.
  5. Totul se echilibreaza, in final.
  6. Bogatia este generozitatea omului care gaseste putere sa ierte toate faptele celorlalti, mai imaturi si putin confuzi.
  7. (Bonus) Ceea  ce tu faci – ti se va face. Care sunt faptele noastre?, este intrebarea.

 

Am inceput aceasta sectiune de blog discutand cu prietena mea cata nevoie avem fiecare dintre noi de noi abordari ale vietii, neregasindu-ne in nici un model prezentat in societate.  Aveam nevoie de propria noastra cale. Un medic extraordinar, devotata profesiei sale, prietena mea care mi-a stat 3 ore alaturi in ultima operatie pe care am avut-o, verificand ca totul sa decurga in ritm normal.

Exista oameni care vad divinul din tine in orice situatie. Un mic reminder aici. (Rebeca) Aceia merita pretuiti si, daca isi doresc, sa ramana alaturi de tine pana la momentul final. Viata este o calatorie exceptionala atunci cand este impartasita cu oameni  la fel de entuziasti, nebuni, sinceri, senini, increzatori, dedicati ca si tine.

In 2017, fie ce-o fi, dar sa fie extraordinar! 

Un pantof l-am pierdut pe scari.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Later update :))): Multumesc surorii mele pentru ia pe care mi-a daruit-o la inceputul anului, inainte sa plec in Bali. Ma simt ca “acasa” in ea, mereu, atunci cand o port.

 

 

Leave a Reply

